Mery94 çok normal. Sezaryen yerin ağrıyabilir 40 çıkana kadar anca toparlarsın. Uyuşukluk da geçmiyor bana 14.5 ay oldu hala uyuşuk. Kids de bir annemiz, annesinin kendisini 25 yıl önce sezaryenle doğurduğunu ve annesinin karnının hala uyuşuk olduğunu söylemişti. Toparlanmıyor diyorlar 🥺