Bi hamilelik sayfasında istifra etme ya da genel belirtiler dışında olan şeyler varmış ne kadar doğru bilmiyorum ama bi kaç gündür karın şişliği, midem ağzımda gibi ve ağzımda tuhaf bi tat var. Bunun gibi ya da daha başka belirtiler yaşayanlar var mı ?