Kızlar 6 gün önce ameliyat oldum 1 gün sonra dikislerim patladı ve iltihap kaptı doğal olarak resmen diri diri diktiler 5 gündür dikislerde hiç kapanma yok iltihap bitiyor orası pis biyer olduğu için yeniden iltihap kapıyor. Çıkmaz dongudeyim bebeğimle ilgilenemiyorum çünkü oturmak ne kelime yürüyemiyorum bile. Derdime çare bulun varmi ameliyat olanınız 🥺🥺