Merhaba güzel anneler :)
İlk gebeliğim 12+5 yaklaşık 10 günden beri iki günde bir kanama 🩸 geliyor her seferinde korkudan doktora gittim bebeğin sağlık durumu iyi ilaç kullanıyorum zaten ama bir türlü bitmek bilmedi çok korkuyorum aranızda yaşayanlar bana destek olur musunuz ? Bu arada Allah hepimizin evlatlarını bizlere bağışlasın 🙏