Ravzaemine123 Arkadaşlar lar.karaciger enzimler çok yükseldi 50 idi 217 çıkmış benimle.ayni durumu yaşayan varmi ne yapmalıyım sikintilimi
Asilprens06 Ravzaemine123 normali 35 in altında olanıymış benimde 100 küsür çıkmıştı ve doktorum beslenme programımı değiştirdi enginar yedim haftada bir yağdan uzak durdum haşlamaya yöneldim daha çok kendiliğinden düzeldi kuzum
Ravzaemine123 Asilprens06 ay inşallah benimde düzelir troidim vardı o iii bu yüksek cikti 1 haftatada