Arkadaşlar evde metpamid var şu an elimde diğer hamileliğimdede çok şiddetli bulantı kusma vardı ozaman acil doktoru vermişti şimdi 6 haftalığım aşırı bulantı var tabi diğerinde işe yaramadıgı için kullanamadım şimdi içsem acaba zararı varmı doktorunuz falan verdimi prilamda beni kesmiyor tarihine 1 ay var daha çocuga bakamaz hale geliyorum okadar kötü bulanıyorum