Gece yarisindan sonra kendi hesabima gore son 8 gunum kaliyor hala bir belirtim yok ama doktoruma benm hesabim yanlismis mesela yarin 39 oluyorum diye biliyorken aslinda 38.haftama giriyormusum gibi dusunun ve her gittigimde bebegin gelisimi ilerde deniyordu en son 35.haftamda gitmistim yarin veya cuma gunu tekrar gideyim istiyorum ama esim ne gerek var zaten dogum zamani bekle sancini oyle git bos yere git gel yapma diyor 2 yasinda bir oglum da var onunla beraber zor oluyor acikcasi ben ona bagliyorum boyle yaklasmasini ama kendimi de rahatlatamiyorum merak ediyorm gelisimi nasil hala ilerde mi kilosu ne eger hala ilerdeyse sēzaryen derler mi vs. Gbi bir ton seyler aklima geliyor gitmek istiyorum ama bu defa doktorla hesabim uyusmuyor smdi gtsemde haftaya veya gunum gecerse tekrar gitmem gerekecek diye dusunup cikmaza girdim sizler napiyosunuz?
Esim izin alamiyor diye cok stres yapiyorm ilk cocugumda rahattim 39+6 iken kontrole gidip gecesinde dogurmustum agrim bile yoktu ama bu gebeligimde sanki ilk defa cocuk getiriyormusum gibiyim