caglaolmeZ Arkadaşlar merhaba doktorum plasenta aşağıda rahime yakın dedi zamanla çıkar dedi ve rahim de asagidaymis Cok korkuyorum ya bir sorun olur mu başına gelen var mı
sedaozdemirr caglaolmeZ 22 haftalıkken detaylı ultrason da plasentamın 1.5 cm asagıda oldugunu ogrenmıstım ,endıselenmıstım normal doğum ıstedıgım ıcın.26 haftalıkken doktora rutin kontrole gıttıgımde yukarı cıktıgını ve normale dondugunu ogrendım.Endıselenmeyın yukarı cıkar ınsallah
FKHA caglaolmeZ benimde öyleydi 12. Haftamda öğrenmiştim doktor bana da çıkar demişti. Endişelenmeyin kötü bisey değil büyük bir cogunluğu çıkıyor 21 haftalık oldum 2 gün önce detaylıda öğrendim ki çıkmış yukarı. Bende ozaman çok korkmuştum endişelenmiştim ama boşa stres yapmışım. İlişki yolculuk ağır kaldırmak ağır iş yapıp çok yorulmak bunları yasaklamıştı onun dışında günlük hayatına devam edebilirsin demişti. Ama tabi herkesin hamileliği farklı neler yapıp neler yapmamanız gerektiğini sorun mutlaka doktorunuza 😊🌸
littlemomn caglaolmeZ 16 haftalık gebeyim benm rahimim ters bana da aynı şeyi söyledi kesinlikle ilişkidem uzak dur bir süre ve hareketlerine dikkat et yavaş yürü zamanla düzeliyormuş korkma
caglaolmeZ sedaozdemirr kafama çok takıldı ya siz de kasik ağrısı oluyor muydu ? Kasık ağrılarım oluyor sebebi bu mu acaba
54Duyguguc Bana da aynı şeyi söyledi 16+4 haftalık gebeyim. Ama endişelenmeni gerektirecek bir şey yok dedi bu haftalarda böyle olabiliyormuş 20. Haftaya kadar çıkar dedi. Ağır iş yapma çok yorulma onun dışında günlük hayatına devam edebilirsin dedi. İçimizi ferah tutalım iyi düşünelim ki bebişimiz de iyi etkilensin. :)
caglaolmeZ 54Duyguguc dün çok strest oldum 23 haftalık hamileyim bir de kasıklarım agridi hepten ona bağladım :)
Dln0692 caglaolmeZ dikkat et yorma kendini çok dinlen ayakta fazla kalmamaya çalış elinden geldiği kadar tabi 🐣💐
sedaozdemirr caglaolmeZ Arada bır tabi karın agrısı ,batması oluyor ama bu plasenta ıle ılgılı degıl.Karnımız buyuyor dıye.Endıselenmeyın , hıc bısey olmaz,ama tabı en ıyısını doktorunuz bilir,söyler.Gecmıs olsun
FKHA caglaolmeZ hayır yatmadım günlük işlerimi yaptım ama benim kanamam falan olmamıştı hiç ağır iş yapmadım yorulmamaya ayaklarımı uzatıp dinlenmeye özen gösterdim. İlişki yolculuk yasaktı. Ağır kalmadım.
Yasemin34 Benimde 12 haftalık iken ikili testte doktorum plasenta previa olduğunu söyledi 15 haftalığım geçen kontrole gittim ve halen aşagıda yukarı çıkması imkansız söyledi doktorum … yani çok donanımlı doktorun kontrolü altında olmanız gerekiyor beni vakıf üniv hast önerdi hafife almayın kanama okursa erken doğum dedi.. ve Rahime yapışması zor olur alınması o yüzden çok donanımlı bunun iyi kontrolünü yapan doktor seçmemiz lazım ve ben hep araştırıyorum