Yarenelibol Doktora gittim bugün akıntım var felan dedm erken doğum riskin var dedi aşaya baskı yapıyor dedi hep aşada benim oğlum böyle durum yalayan varmı erkenden doğurmam inşalah çok korkuyorum
Gamze612 Yarenelibol benim bebegim ilk gunden beri asagida, ayrintilida bile yuzunu goremedik.. 26+4 um hala bebek asagida erken dogum riskim var yatiyorum
Mrvik Yarenelibol akıntınızdan dolayı mı bunu söyledi yoksa rahimle bebek mesafesi kısa diye mi? Akıntı normal bir durum sonuçta sadece bu açıdan böyle bir değerlendirme yapmış olmamalı inşallah. Moralinizi yüksek tutun
Happinessoon Yarenelibol benimde çok aşşağıda 20 haftalığım amaerken doğum riski falan demedi doktorum
Yarenelibol Gamze612 Allahım donumuzu hayır etsin sağlıkla gelsinler inşalah bnde yüzünğ görüyoruz ama ayrıntılıda nolucak bilmem çok zor bişey