gulsuayan özellikle hiç bişey yapmadım normal hayatımda nasılsa öyle beslenmeye devam ettim. Çokta sağlıklı beslendim diyemem. Birazda genetik sanırım bizde ben ve kardeşlerim hep kilolu doğmuşuz, eşimde bende uzun boyluyuz. Buna bağlıyo bazı doktorlar