Merhaba kizlar. Yarin 39+5 haftalik olucam, hala gelen giden yok😁. Ilk bebegim 39+6 haftada olmustu. Bu hamileligimde 10 gun gec dollenme oldu simdi bilemiyorum gec ola bilir mi yoksa..🤦🏻♀️InsAllah olmaz. Karnim iyice dustu, sik-sik da tuvalete cikiyorum.😐