Elfs Doğumdan önce süt gelmesi doğum yapınca sütün geleceği anlamına mı geliyor? Böyle bir durum yaşayıp sütü az gelen oldu mu?
bussraozturk Elfs şimdi ben de göğsümden süt gelmiş ve normal bir durum mu diye internetten araştırıyordum😁 32. Haftadayım 4. Kez damla şeklinde sütüm geliyor ve göğsüm çok kaşınıyor. İnternete göre süt üretimimiz başladığından kaynaklı normal bir durummuş☺️
_BSE_ Elfs ilk gebeliğimde 6 ayın içindeyken süt gelmişti ilk şaşırmış ve korkmuştum erken diye ama çok şükür doğumdan sonra sütümde bi sorun olmadı
Nuurrrrrr Elfs ilk hamileliğimde benim 28.haftada falan gelmişti ve acayip sütüm oluyordu çocugu sürekli emziriyordum dolaba bir sürü süt stokluyordum ama ne yazikki sütün çok gelmesi tazyik durumundan oğlum 5 aylıkken birakti
Elfs bussraozturk normal bir durum evet ama sorum bu değil ki doğumdan sonra da geleceğini mi gösterir bu, bunu merak ediyorum.
bussraozturk Elfs daha doğum yapmadığım için bilemiyorum onu ama internette yazana göte göğüslerimiz süt üretimine hazırlanıyormuş. İnşallah sıkıntı çekmeyiz gelir sütümüz. Net cevap veremedim kusura bakma daha doğum yapmadığım için☺️
Elfs bussraozturk estağfurullah teşekkür ederim 🙏 inşallah sıkıntı olmaz 😊sağlıkla kavuşmak dileğiyle 😊
Elfs Nuurrrrrr inşallah benimki de gelir 🙏 üzülmeyin 5 ay emmiş sonra direk ek gıdayla başlayabildiniz mi mama mı verdiniz
Nuurrrrrr Elfs mama verdim canım 1ay,sonra ek gıdaya geçtim 1.5 yaşına kadar, mama içti sonra sut içmeye başladı 2 yaşında yemekten sonra tatlı niyetine de olsa hala içiyor sütü 🤦♀️
Fundyydrn Elfs ben kızıma hamileyken 8. Ayımda sütüm gelmişti doğumdan sonra üstüm basım hep süt olmustu koltuk altıma inmişti süt öyle ki çoktu yani erken gelmesi bı sorun yaratmadı bizde erken gelip sütü doğumdan sonra azalani da hiç duymadım
Fundyydrn Elfs ve 2 yıl emzirdim söylemeden edemeyeceğim takma böyle şeyleri sütüne falan yorum yapma bence Allah verecek rızkını korkma🤲🏻