Kızlar bat 11 nisan çatlatma iğnemin 12.gunu yarin. Belirtilerim; sağ kasık ağrısı tamda kasik değil aslında hafif üstü gibi, göğüs hassasiyeti yeni yeni başladı, akıntım var ama sarımsı bir renkte (enfeksiyonum yok daha yeni vajinal muayene oldum), ara ara ateş basması, bel ağrım fix zaten fıtık var onu bilemiyorum o yüzden, mide problemleri yasıyorum iki gündür ama onu oruca bağlıyorum. İğnenin 10.gunu test yaptım suratıma kocaman bir negatif yapıştı ama olsun Cumartesi iğnenin 14.gunu kan vercem ben inanıyorum 😍🌸 hadi burda birbirimize destek olup güzel haberleri verelimmm🤰🏻