Seymatc benim oğlum 2 bucuk yasindayken biraktirmistim bende hamileydim o sira. İlk beş gün ciddi sabır gerekiyor. Ben bir ay boyunca anlattim neden bezi biracagini vs. Oğlum algıları açık bir çocuk kabullenmisti. Sonra birgün çıkardım yarim saatte bir çise oturttum. Üçüncü gün sanırım çiş konusunda daha iyiydik ama kaka çok zordu. Gunlerce altina yaptı kakayi sanirim beşinci gündü lazimliga yaptı birlikte tuvalete bosalttik lazimligi bay bay dedik. Bu oğluma cok iyi geldi. Hatta orda da şey anlattim tüm kakalar oraya gider çünkü onlarin evi orasi anne babalarin kakalari da orda felan 🙈🤭 kaka stres olusturuyor bu yüzden ona ekstra anlam yüklüyor çocuk. Neyse disarda çişi gelmesin diye çok sıvı tukettirmedim ama yine de ağaçların altina cok isettigim oldu. Onu da kimsenin gormediginden emin olduğum özel bir yer seçelim oğlum diyerek yaptırdım. Biz hep disarida parkta oluyorz yazın mecburen dışarda da yaptırdım. Bir de ben haftanın günlerini kaka ve çiş olarak ayırdığım bir pano hazirlamistim kaka yapinca ya da çiş yapinca oraya stiker yapistiriyordu kendisi. Bu da ona baya iyi geldi. Ödülü onermeyenler var ama ben stiker panosunun çok faydasini gördüm. Son olarak önce gündüz tamamen bezi bıraktık gece bezledim çünkü ikisini aynı anda kaldiramazdim. Onu konuda da oğluma geceleri daha rahat uyuman için bir süre daha bez kullanabiliriz vs demistim. Ama bir hafta sonra oğlum gece yi kendi kendine bıraktı. Gece bizde hiç sıkıntı olmadi… Kolay gelsin şimdiden.