Dilossh Arkadaslar merhaba 3 aydan sonra saç boyatan var mı acaba bi zararı olur mu bembeyaz saçlarla dolasmak istemiyorum nasıl bir çözüm bulacaz😞
Ysgl26 Dilossh eşim akbaş diye dalga geçiyo benle. O ne dedim köpek çağırır gibi :) ne kadar çok beyazım varmış gerçekten de. Boyatmayınca çıktı ortaya. Ama boyatmıycam ben. Emzirirken bile boyatmıycam ne olursa olsun artık kşmyasal sonuçta
Htcnal Dilossh Yap ya da yapma diye tavsiye veremem ,kimi doktorlar sorun yok diyor ,kimisi asla boyatma diyor.Ben dip boyasi yaptim ,hatta yarin doktor randevumdan once yine yaptiracagim.Onumde bir tutam beyaz sacim var ve psikolojimi bozuyor.🙆
Dudu_123 Dilossh benim saçımda hamilelik sürecinde çok beyazladı 36. Haftadayım bir türlü cesaret edemedim boyatmaya bu yüzden de doktoruma hiç sormadım , ama bitkisel içerikli boyayla saç boyayabilirsiniz diyen doktorlar var tabi
Dilossh Ysgl26 vallahi benim de öyle meğerse bembeyazmısım haberim yokmuş mecbur katlanıcaz gibi duruyo😄
Dilossh Htcnal aynen psikoloji çok önemli insan aynaya bakınca kendini iyi hissetmek istiyor beyazlarla zor😑
Dilossh Dudu_123 evet doktorum boyayabilirsin dedi ama vicdanım rahat değil bitkisel yine bir nebze mantıklı geliyor🫢