ggalip1108 Kızlar doktor sonucuma baktı bana bişey demedi bende bilmiyorum 35+0 haftalığım sancı çıkmış mı acaba çünkü adetin ilk günü gibi ağrı hissediyorum sürekli
Asilprens06 ggalip1108 bende aynı durumdayım şuan tam 35 haftalığım karnım çok sertleşti ve adet ağrısı gibi ağrım oluyor bebeğin hareketlerini hissediyorum ama yarın hastaneye gidicem nasıl olsa deyip şuan sadece uzanıyorum sırtıma bile vurdu ağrısı