busekoraltan Hanımlar 32.hafta bitiyor. Banyoya girdim bugün çıkınca ne göreyım sol göğsümden su gelmiş. Artık süt kanallarımı açılıyor bilmiyorum . Sildim çok fena sızladı. Sanki iğne batırıyorlar ucuna. Bu acı normal mi acaba bilen varmı
bussraozturk busekoraltan canım bende 32. Haftadayım hatta bu gün aynı postu bende açtım😄 genelde normal diyorlar ve internetten baktığımda da normal gözüküyor aşırı bi kaşınma var bende de ama kaşıyamıyorum.☹️
Minigin_annesi0 Evet normal artık gelebilir sıvı bende 36 haftalığım geliyo bazen ama sakın göğsünüzü ve ucunu sıkmayın suyu çıkarmak için. Rahim açıklığına sebep oluyomuş
Gamzebydmr bussraozturk Kaşıntı olur normal artık doğum yaklaştığı için süt veya suya benzer sıvı gelmesine normal ama sakın sıkmayın kendi akıyorsa aksın ama siz sıkınca geliyorsa sıkmayın ve kaşımayın
2096 Benim 19 . Haftamda oldu doktorlar süt kanallari aciliyo sarı veya beyaz sekilde gelmediği sürece sorun değil demişti