Mrvyzrblgn benim ergenlikten kalma çatlaklarım vardı. 2017 yılında dermapen tedavisi yaptırdım. Kalem gibi bi cihazın içinde çok ince mikro iğneler var onunla çatlaklarım olduğu yerleri kazıyolar, cilde yara hissiyatı verip yeni deri hücre üretilmesini sağlamak için. İşlemi yapmadan önce uyuşturucu krem sürüyolar o yüzden işlem sırasında sıfır acı hiç bişey hissetmiyosun. Ama kremin etkisi geçince aman allah😳😳 sanki 3.derece yanık sanki iğne dolu fıçının içindesin. Benim canım tatlı değildir ama 2 seans yaptırabilmiştim daha fazlasına dayanamamıştım. Şimdi 12. Haftadayım ama korkumdan yağlara, kremlere başladım 🙈