Merhaba arkadaşlar, ben kuaförde saçlarımın uçlarına renk attırmayı düşünüyorum ve açıcı kullanılması gerek. Diplere herhangi bir işlem yapılmayacak. Bunu yapabilir miyim? Doktora da soracağım ama yaptıran var mı ya da ne gibi sakıncası olabilir bilgi verebilir misiniz?