Görümcem ve abimin eşi yakın zamanda aldılar. Görümcem ekranın donduğunu söylüyor. Xiaomilerde bence genel sıkıntı var bende bir yıldır note 8ini kullanıyorum eşim prosunu kullanıyor. Uuzn süre bi uygulamaya bakıp çıkış yapınca ekranda hâlâ o uygulamanın yazıları falan kalıyo. Başka bi sıkıntı yaşamadım ben memnunum açıkçası şarjı uzun süre gidiyor kamera kalitesi çok güzel