Kayabasaks Ben Rusyada yaşıyordum nasılki burda insanlar yabancı markalara özeniyor, orda da tam tersi herkes türk narkası arıyordu ve 2-3 kat daha pahalı…şimdi düşünğyprum acaba burda da yabancı markalara özendiyimiz için mi bize iyi geliyor? Bende dogal ürün peşindeyim ve Türk malı benim için herzaman en iyisidir