Koi sağolun teşekkür ederim ağrılarım hala var maalesef doktorum 3 ayı bulur dedi ama genel olarak yeni toparlanıyorum ama hala ameliyat yerim ağrıyor benim ilk gebeliğimde normal doğum yapmıştım bu bebeğimde kısmet olmadı hayırlısı ikisini de tatmış oldum ameliyat anını anlatmam pek iyi olmaz herkesin acı eşiği farklı sonuçta ama herşeyi hissediyorsun kısacası belden uyuşma ile yapıldı sezaryenim size de Allah kolaylık versin umarım herşey gönlünüzdeki gibi olur 🥰