Alerjik astımım ve alerjik rinitim var. Yıl boyu devam ediyor ama baharda mahvediyor. Gebelik daha da kötü hale getirdi hayattan soğudum resmen o kadar etkiledi ki beni… Bir aydır sesim çıkmıyor, öksürük - hapşırık - kızarıklık - halsizlik… Çok ağır bir grip geçiriyor gibiyim ama tamamen alerjik.. Zespira, crebros, iliadin ve inhaler kullanıyorum. Crebrosu gündüz de kullanmaya başladım birazcık rahatlattı. İliadin bağımlılık yapmaz umarım. Alerji kadar illet bir şey yok, inşallah çocuklarımıza geçmez. Başka bir şey diyemiyorum.