Hanımlar 1 sene önce kürtaj oldum sonrasında hiç korunmadim son 5 aydır klomen kullanıyorum geçen ay iğne vuruldum negatif bu ay tekrar vuruldum 5 yumurtam oluşmuş olmazsa doktorun son kez daha iğne deneyelim dedi a ben denemeyi düşünmüyorum direk asilama istiyorum sizce doğru olan ne olur