Tatlibebek tatlım 2 hafta önce doğum yaptım 2440 gr doğdu bebeğim senin bebeğin gibi kilo alması yoktu doktorum da bu durumun iyi olmadığını kalbinin dayanamayacağını söyledi dışardan besle dedi çok ağladım çok üzüldüm 10 gün doktora gitmedim çünkü gitsem alacaktı bebeğimi bende o 10 gün boyunca öyle bir yedim ki günde 4 yumurta 2 muz 2 bardak süt ceviz badem et balık vs vs ve 10 günün sonunda gittiğimde yine gram almamış kızım anladım ki dünyaları da yesem kilo almayacaktı bebeğim son çare doğum yaptım küveze girmedi hiç sarılık da olduk ama ben hastaneye yatırmadım küveze evde bolca emzirdim soda içtim onu da geçirdi çok sağlıklı bir kızım var şimdi kilo alımı çok hızlı sizde hiç endişe etmeyin küçük zayıf doğsa bile o açığı çok hızlı kapatıyorlar doğunca