Ben devlet hastanesine gidiyordum istersen yapalım dedi doktorum ama hiçbir açıklama yapmadı riskleri vs. Ben istemiyorum dedim imzamı attım. Daha sonra özel hastaneye gittim oradaki doktorum önermedi. Yaşım 31. Biz genelde 35 yaş üstü hamilelere öneriyoruz dedi. Eğer yaşınız 35 in altında ise yaptırmayın derim ben