Kizlar tüp bebeğe başladık vitaminleri falan kullaniyoruz toplamda 4 düşüğüm var.Doktor öncesinde benden ce esimden bazi testler istedi bazilarinin sonucu daha cikmadigi için bi sonraki adette gideceğiz nasipse.Ama ben su anda tüp bebekle alakali hicbirsey bilmuyorum mesela 5.gun embriyosu ne demek dondurulmuş ne demek bu süreç nasıl ilerliyor lutfen bana anlatır mısınız transfer, yumurta toplama işlemi falan nasıl oluyor hergün iğne mi vurunuyorsunuz.Şimdjden herkese teşekkürler..🙏🏻