Bugün kontrolüm vardı 38+3 olduk nst de hareketlerinde azalma gördü ultrasonla baktı boynuna 2 kez kordon dolanmış dedi doğum odasında tekrar nst çektirdi onda iyi çıktı hareketleri dedi düşün kararını ver fitil verip doğuma zorluycz kordon olduğu için aşağı salmayabilir o zaman da sezeryana alırız yada hergün kontrollere gel takip edelim dedi ne yapacam bilmiyorum çok korkuyorum ☹️😢