Melekk32 Kızlar sezeryan sonrası ne zaman duş aldınız yani komple ben gene aldım da dikişler ne zaman kurur yani komlle ne zaman rahatça duş alınır
taninmayananne Melekk32 10 gun sonra falan. Ben ilk karnima sivi gecirmeyen bant yapitirdim tabureye oturdum annem yaptirdi. Sonra 10 falan sonra kendim yaptim yavas yavas. Gecmis olsun.
Zehraaaaaaaaaaa Melekk32 ben de bant vardı geldim direk aldım ayakta almamı söyledi doktorum. Daha sonra bandı cıkardı direk o şekilde de aldım hiç bişey olmuyor.
Mysaa Melekk32 2 3 gün sonra yaptım duştan sonra kuru bezle sezaryan yerimi güzelce kuruladım ıslak bırakmadım bi sorun olmadı canım
ecemnas88 Gün yaptım ben eve gelir gelmez bantı duştan sonra çıkarıp kesi yerini iyicw kurutmamı söyledi doktorum
Gzm-- Ben hastaneden ciktim geldim duş aldim.benim dikisim ipli degildi yapistirmaydi doktor hemen dus alabilirsin demisti.dikis türune gore sanirim degisiklik gosterebilir