Alerdinc Sağsalim kucağına alırsın inşallah canım bütün o zor geçen günleri de unutursun 🤲🏻☺️ Haftayla alakalı değil bu canım 38de ablam doğum yaptı bi kaç ay önce, vucüt doğum yapar yapmaz devreye geçiyo o kadar mucize bişey ki sütün de gelir hiç öyle olumsuz şeyler düşünme rahat stres olma akışına bırak ki o anda geliversin sütün 🙏🏻 Kilosu da gayet iyi 38. Haftaya kadar çoktan 3 kiloyu geçmiş olur gayette normal kilo 3 3 buçuğa kadar yeterli zaten ideal canım onu da kafana takma hiç o yüzden , benim bebeğim ufak kibar mesela 🤩 doktor en fazla 3 olur yada az geçer dedi ideal dedi kilo alması için ekstra dan bişey yememi bile istemedi her bebek kendine özeldir doktor iyi diyorsa iyidir başka kimseye bakma o yüzden hem dediğim gibi doğumdan sonra hızla kilo alıyorlar sütten hemen büyüyorlar ☺️💛