Dlanoglr Arkadaşlar ayrıntılı ultrason için nereye kime gittiniz acaba liv hastanesi 800 TL dedi öyle deyince bir kaldım açıkçası gittiğiniz, memnun kaldığınız yeri fiyatı ile birlikte söyleyebilirmisiniz acaba ?
Mervelinka Dlanoglr Ben Aralık ayında Ali Özgür Ersoy a gittim o zaman 500 TL idi. Yılbaşından sonra zamlanacak demişlerdi şu an ne kadar bilemiyorum
Minnosbaby Dlanoglr bende özel doktora gidiyorum canım o nereye yönlendirecek bilmiyorum ama gerçekten çok pahalı 800 TL fahiş bir fiyat
Sedat_efem Dlanoglr tammed de 850 TL dedi doktor ben yaptırmadım 4 sene önce aynı doktora yaptırmıştım ücretsiz di
Dlanoglr Mervelinka şu fiyatları duyunca çok sinirleniyorum yahu nasıl bir zamana kaldık biz üç sene önce kızıma ncr de sanırım 80 TL gibi bir şeye yapmıştık ya
Mervelinka sendekimsinnn Ben kendi doktorumun tavsiyesi ile gittim ve çok memnun kaldım. İlgi alaka güzel aklıma takılan ne varsa sordum uzun uzun anlatıyor.
Gizemalparslan Tuncay yüce nin kliniğine gittim 600 TL idi Ocak ayı sonunda . Ben liv hastanesinden Eda hanım ın takibindeyim diye 100 TL indirim yaptılar. (Tuncay bey de livde çalışıyor aynı zamanda indirim ondan kaynaklı )
Dlanoglr Gizemalparslan ya ben Eda hanıma bu ay başlayacağım yani 16. Haftamda gideceğim 21. Hafta da yapıyorlar ayrıntılı sanırım o zaman takipli hastası olmuş olurum değil mi 800 çok fazla çünkü
Dlanoglr Gizemalparslan tekrar merhaba memnun kaldınız mı ayrıntılı ultrasonda ne kadar iyiydi ne kadar sürdü acaba
Gizemalparslan Dlanoglr Evet olursunuz, bende gittiğimde yeni değiştirmiştim doktorumu . Ama öncesinde bilgi verin girişteki personele .
Hameh Sedat_efem devlette nasıl oluyor normalde kadın doğumdan randevu alıyoruz ya aynı gün oraya varınca perinatoloğa mı yönlendiriyor bilginiz var mı
Hasret2121 Bana kendi doktorum yaptı bizzat normalde 580 di ama hastası olduğum için bana ücretsiz yaptı yaşam hastanesi Ramiz dursun
Dlanoglr Hasret2121 böyle şeyler gerçekten kısmet meselası ya ☺️☺️ Keşke bizim de öyle olsa ne güzel sizin için maddi açıdan çok iyi olmuştur
Hasret2121 Dlanoglr aynen valla fiyatları duyunca yaptırmaktan vazgeçmiştim doktoruma sorunca devamlı hastam olana ücretsiz dedi dünyalar benim oldu rabbim her zaman iyi insanlardan karşıştırsın 🥰👏