Niisa98 Merhaba arkadaşlar ben 12+6 haftalık hamıleyım bugün kontrole gıttıgım doktor bebegın basını cebırmedıgınden dolayı burnunu görmediğini söyledi ve daha ayrıntılı bir ultrason olan yere gönderdi bu durumu yasıyan var mı ?
RabiakyzZ Niisa98 Ben ✋🏻 Bir ay boyunca dönmedi ne ense ne burun gösterdi 12 sen 16 ya kadar 17 de gittim perinatoloji baktı bir sorun yoktu dörtlü test verdim o da sorunsuz çıktı. Bende bir şey var sandım ama şükür iyiydi sadece dönmüyordu pozisyonunu değiştirmiyordu