Evinasel merhaba ya sancin bel ve bacaklardan mi oluyor bende hemen hemen 37 haftalgm dünden beri bel ve bacak ağrısı çekiyorum arada bacak arama da ağrı sapliyor sende böyle bir durum yasadin mi. Bide senin için bol bol yürüyüşü önerebilirim merdiven çık sürekli çömelip kalk bide