tospikaskim Hanımlar 32 hafta raporu alcam ama doktor alttan muayene falan yapıyor mu yaptıran bilen arkadaşlar yazabilir mi. Nasıl oluyor
iremcannn1907 tospikaskim 32. Hafta raporunda herhangi bir muayeneye gerek yok. Hastaneye gidiyorsunuz direk rapor yazıyorlar, hatta muayene hiç olmuyor