Ozguncigdem004 Merhaba Anne adayları 🤍 ilk gebeliğim , 30. Haftamdayım , makatta kanama gördüm , hamilelikte basur sorunu yaşayanlar var mı? Endişelendim . Doktoruma soramadım. Bu konuda fikri olan , başına gelen yardımcı olabilir mi?
Rumeysaaaaaaaaaaaa Ozguncigdem004 bende de oluyor ama kanama olmadı kivi yiyorum iyi geliyor kabuğuyla birlikte yiyorum
Tugbafzli Ozguncigdem004 canim bende şuan 37 deyim bende gördüm bi iki kere bol su ictim meyve cok yedim sulu yemek yedim ve lavaboda kendimi zorlamadim duzeldi
zedan1903 Ozguncigdem004 bebek baski yaptığı icin cogu hamilede oluyomus bende de oldu bayada uzuldum ama napalim olan oldu doktor dogumdan sonra gecebilir cok buyuk degil dedi bende meme gibi cikti direk yani düşün. meme gibi ciktiysa vazelinle iceri dogru itebilirsin ben genel cerraha gorundum oyle dedi sicak suya oturun falan yaziyor internette ama mikrop kaparsin sicak suya oturma dedi. kabiz olmamaya calis yani elineen geldigince ikinma
ferideakts Ozguncigdem004 Benim de başıma geldi direkt doktora gittim hemopropin diye bi krem verdi bitkisel bi içeriği varmış çok da iyi geldi bi doktoruna veya eczacıya danışıp kullan bence
Ozguncigdem004 zedan1903 çok geçmiş olsun sizede , o kadar değil çok şükür,ben kanama görünce çok endişelendim, fakat dediğniz gibi bol su ve meyve den sonra bi de doktora söyleyeyim en iyisi . Sağolun
zedan1903 ha bide muhakkak bi doktora gorun cunku basurun ne derecede görsünler. normal dogumda damar patlamasi olabiliyormus dahada buyuyebiliyormus ve bazi basurlar normal doguma engelmis yani riske atmiyorlarmis. bende damar tikanikligida olmus doktor demisti ama gecti sukur o kısmı
zedan1903 Ozguncigdem004 bende kanama hic olmadi meme cikti canim sonra kanama oldu o yuzden dedim yani aksatma diye kanama ic basurda oluyo sanırım
Ozguncigdem004 zedan1903 teşekkür ederim çok sağol💘iç basuru bi araştırayım doktora da danışayım artık