Ormanmeyveli Kızlar e nabizda göremedim bugün vermiştim. Sonuc cikmadigi icin mi goremiyorum yoksa direkt doktora mi düşüyor sonuc
Esraliiii Ormanmeyveli cokngec düşüyor saflık ocagında verilen kan barkod isteyin siz bakın sonuca aklınızda blnsn
benimmdunyamm Ormanmeyveli doktor bakmadan düşmüyor sisteme gideceksin bakacak o zaman e nabizda görürsün ben Perşembe verdim cuma cmta pazar görmedim pazartesi gittim doktor açtı bendede direk çıktı
Fasulyem2 Ormanmeyveli Normalde 2 günde düşerdi e nabıza sonuçlar. Ama son 2 seferdir çok uzun sürüyor :( perşembe günü kan verdim hala yok sonuç kod ile bakamıyorum sistem açmıyo. Yarın arıcam doktoru
Hilalkhrmn417 Ormanmeyveli barkod isteyin 9 ay boyunca verdiğim kan tahlillerim hiçbiri gözükmüyor enabizda