Valla ben gecen gün 3 takım sipariş verdim krem kırmızı lacivert kremle kırmızıyı evde giyerim dedim üstünün ceketi var iki takımda diğerinde uzun kollu takım lacivertin üzerindeki ceket uzun boydan penye hastanede iyi olur dedim koyu renk en azından zaten kırmızı ile krem de evde giyerim diye düşündüm trendyoldan aldım bedende çok bişe farketmes diye düşünüyorum şuan bana rahat olan doğumdan sonra da olur aklimdayken alayım dedim çünkü bı ucdan bebeğe de biseer almaya başlıyorum aklıma eksikler geliyo emzirme yastığı siparis verdim aklıma gelen oluyo cunku yavaş yavaş almak lazm 🌸🥰😂