Naneliayran Artık gerçekten dayanamıyorum aynı anda elli yerim kaşınıyor uyku uyuyamıyorum değerlerim normal ast biraz yüksek ama doktor bi şey demedi ne yapıcam bilmiyorum daha iki ayımız var☹️
Annecik02 Naneliayran özele mi gitsen aceba ilgilenen bı doktor sor soruştur bence ciddi bişey çünkü bu