aycabelgin0 Adetime 19 gün var ve acayip derecede kasıkta batmam var kitliyo resmen beni yumurtlama günüm mü acaba yaşayan oldumu
3babymom aycabelgin0 valla onu bilemiyorum ama çok varmış zaten en doğru sonuç için adet in geçmesini beklemelisiniz yumurtlama günü olabilir ama döllenme olmaya da bilir. Siz adetiniz geçene kadar bekleyin inşallah güzel haberler alırsınız 🌸
3babymom aycabelgin0 rica ederm canım ben pek yaşamadım kasik ağrısı falan o yüzden tam bilemiyorum 🌸 hakkınızda hayırlısı olsun
Irmm2816 aycabelgin0 ama şöyle bi şey var canım değerlendir mutlaka bende bu ay öğrendim çatlama olduğunda da çok yoğun ağrı yaşıyormuşum hep yumurtlama zamanım diye düşünüyordum değerlendirme şansın varsa mutlaka değerlendir