Emrezgi ben iki gün önce hastanelik oldum sinir ve üzüntü nedeniyle doğum sancısı gibi kasıklarımda ağrı başladı 5 aylığım doktor baktı bebek çok iyi ama sen annesin sakin ol bebeğini düşün şuan bişey yok ama olabilir de zarar verirsin kendini rahatlatmaya çalış dedi çok kızdı.. 2 tane serum yedim ve fitil atıldı popodan bir daha aynı şeyleri yaşamayı hiç istemem gerçekten çok kötü ağrım vardı