dunyambebgim Canm aynı haftada aynı gündeyiz seni nasıl eve gönderdiler ben 1 gün hastane de kaldım 2 gün oldu eve geleli ciğer geliştirici yapıldı serumlar falan sürekli nst ve tansiyon takibi ilaçlar ile sancımı durdurup eve gönderdiler bende açılma yok yumuşama vardı suyun kanaman ağrın olursa hemen gel dediler… Devlete mi gittin bana devlette yatış verdi ama odaya eşimi almıyorlardı başkada kalacak kimse yoktu yanım da özele gittik geri