Bi iki d
Serap345 merhaba. İki defa reyhan Gökçen işcana gittim, iyi ama biraz değişik geldi sonradan. İlk gittiğimden iki hafta sonrasına tekrar çağırdı mesela o zmanlar yeniydi gebeliğim. Kesenin ve bebeğin sağlıklı büyüyüp büyümediğine bakalım dedi, iki hafta sonra gittiğimde biz seni niye çağırdık ki gelmene gerek yoktu dedi azarlar gibi. Dedim böyle böyle söylediniz çağırdınız. o ben değilimdir başkası vardır yerimde dedi. Halbuki oydu… 3 defadır da doç.dr.sadık Şahin’e gidiyorum ama doktorun kendisinde muayene olmadım sanırım çünkü her gittiğimde bayan bi doktor oluyo. Ama bayan doktor da ilgili ve açıklayıcı güzel güzel anlatıyor soruları sakin cevaplıyo.