5+2 haftalik hamileyim 4+2 de kesemizi net gördük doktor haftaya yani yarın için 5+3 te gel kalp atışını duyalım dedi yarın randevum var acaba görünür mu bu arada dün beta değerim 15.000 çıktı merakla bekliyorum bu haftada kesenin için de bebeği gören var mı??