Mlk116 38+5im sabahtan beri hiç birşey yoktu iftardan sonra birden bi ağrı girdi sanki adet sancısı gibi bi kasılma gibi. Oturduğum yerden eşimin desteğiyle kalktım karnımda sertleşti napmam lazım
Ayse254 Mlk116 ben de 38+5 im yemekten sonra bazen bana da oluyor devamını bekleyin bence doktorum demişti gerçek doğum sancısı geçmez devam edermiş
minnnie Mlk116 Dogum sancisıysa ağrı sıklığı artar. Yarım saatte birden 20 dakikada bir, 10 dakikada bir gibi… Benim de belim agrimisti, hiç karın sancısı çekmemiştim.
hunilimom Mlk116 doğum sancısı uzanın a geçmez aksine iğne gibi batar beline git gide artar dakikası kısalır
Mlk116 BalAsell çatı muayenesi yapmadı doktorum en son sancı veya su geldiğinde yapıyormuş. Dün nstye girdim sancı çıkmadı
prensannesi1649 Mlk116 olabilir çünkü benim de çok ağrım vardı hastaneye gittim nst çektiler nstde çıkmadı sancı yalnaci sancı dediler
Eda_Esen Mlk116 Canm kontrol et düzenli ise hastaneye git bizim o kasılma sertlik dediğimiz şey sancıymış … bende sancı farklı bi şey zannediyordum da değilmiş