Ozlm007 sigilse mutlaka sezeryan önerir ama azsa yani 1 2 tane biseyse yakılır bende çok var aşırı sardı yakilsada çok zor kurtulcagimi dusunuyorum çünkü doğum yolu boyunca var ve içeriye doğru Allah yardımcımız olsun ya oysaki catim çok uygundu normal doğuma bu sigiller çıktı vardır bir hayır diyorum mutlaka kontrol ettir canım muane ol