trr4457 Reglime 6 gün varken aynı markanın testini yaptım hiç çizgi yoktu şuan yaptım reglime 3 gün kaldı böyle çıktı hayali bir çizgi mi var yoksa ben mi hayal görüyorum 🤷🏼♀️ İlk 10 dkda çıktı https://resimyukle.io/r/Cge44uCvFB
aylinpalaa trr4457 canım inşallah vardır Rabbim gönlüne göre versin🤲🏻 Ama ben de gebelik testi yapmıştım çok silik çıkmıştı bundan 7-8 ay önce maalesef gebelik yoktu. Hemen kan ver kesin olsun 🤗
trr4457 aylinpalaa valla canım çok belirtim var ama hayal kırıklığına uğramamak için İnan sevinemiyorum 🤷🏼♀️ Allah tüm isteyenlerin yüzünü güldürür şu mübarek Ramazan gününde inşallah ne diyim 😞
Bebegimizolsundu trr4457 bat ne zaman senin benim de dokuz nisan yarın alsam mı heveslendim görünce hiç belirtim yok ama olmuyor. Benim belirti bir tek hiç çıkmaz sivilcem çıktı bir tane adet belirtisi mi bilemiyorum yaaa
Irmm2816 trr4457 var görünüyor canım dün konuşmuştuk çok sevindim ya inşallah Allah sağlıklada kucağına almayı nasip etsin 🥰
trr4457 Irmm2816 amin canım inşallah vardır inşallah tüm isteyenlerin olur Çok dua ediyorum herkese Allahımm kabul eder inşallah 🙏
trr4457 Bebegimizolsundu çok çok azıcık daha belirginleşti ama yine silik görünüyor bakalım son 2 gün sabrediyorum inşallah doğrudur 🙏
ekoglu34 trr4457 benim de ayni test markasj ve ayni cizgi sizinki gibi 6 gun varken negatif, 4 gun varken pozitif yani bu sekildeydi. Hayirli olsun🥰