Tatlisannedilekk g4mze bildiğim kadarıyla hibisküs düşüğe sebep oluyor ama sizin haftanız ileriymiş bence yine de nolur nolmaz içmeyin
gulsuayan g4mze canım bir kere içmekten ne olacak kasma bu kadar ben de 30 haftalığım arada canımın istediği şeyleri yiyip içiyorum o kadar da degil zarar vermez düşük gibi bir ihtimalin de yok artık zaten
g4mze Tatlisannedilekk çayı düşüğe sebep oluyor , ama bu çay değil kurutulmuş meyve var içinde bir kerecik içsem birşey olur mu ki acaba çok canım çekti
Gizemksgl Bence bir iki yudum iç başka içme ben de dün şerbetini yaptım evde içtim tansiyon düşürüyor birden kötü oldum ve ağrım oldu rahmin kasilmasina erken doğuma da sebep olabiliyormuş