Bana rahim kısalığı var dediler özel bi hastane de dikiş atılacaktı başka bi hastaneye gittim hoca ultrason dan baktı öyle bişey yök dedi bir de alttan bakalım dedi 3,44 cm gördü öyle bişey yök dedi ama o anda su geldi iyice baktı su balonunda patlamamış dedi 1 hafta istirahat et yine bakıcaz dedi doktordan geldiğimden beri iki kez geldi şuan gelmiyor anlamadım bu neyin nesidir enfeksiyon da çıktı acaba ona bağlı mı geldi