Yldzalra Kızlar bu hamilelik sürecinde 90 günlük sigortası olanlara devlet 12 bin civarı Bi para veriyormuş galiba bilgisi olan varmı
Sblbngl Yldzalra 32 haftada çalışamaz raporu alıyorsun bide doğum sonrası alıyorsun toplam 4 aylık bir rapor
Zeynepppdyg Yldzalra 32 .haftaya kadar çalışma şartı var,bu şartı sağlıyorsanız ve 32. Haftadan sonra işyerni çıkışınızı yapmazsa alabilirsniz
Ervasya3 Benim doğumdan 15 gün sonra çıkışım verilecek sözleşme bitiyor ben alamaz mıyım doğum parasını ?
Zeynepppdyg Ervasya3 32. Haftada çalışamaz raporu alıyorsunuz sonra doğum yaptığnzda işyerniz bunu sgk bildiriyor belgelerle , doğum iznine ayrıldıktan 17 hafta falan (4 ay) işyerinizin sizi çıkarmaması gerekiyor