kızlar 5ay once gebelıgım sonlandı sezeryan oldum sımdı tekrar dusunuyotum ama doktorum 1 yıl bekle dikişler için demıstı, baska doktora sordugumda suan artık düşünebılırsın dedi kağan kocatepe var doktor bılıyosanız oda vıdeolarında 4 ay sonra dusuneblırısınız dıyor ama 1 yıl bekle dıyende var napcam bılemedım🤷🏻♀️ Sezeryanı yakın olan veya boyle bısey yasayan tanıdıgınız var mı